Kasvattajan ja omistajan palveluissa rekisteröinti- ja omistajanvaihdostyöt ovat ruuhkautuneet koronatilanteen sekä toimiston muuton vuoksi.
Kasvattajan ja omistajan palvelut ovat tällä hetkellä ruuhkautuneet ja käsittelyaikamme pidentyneet. Passien ja omistajanvaihdosten käsittely on tällä hetkellä kolmisen viikkoa normaaliaikataulusta jäljessä. Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa ja puramme rekisteröintien ja omistajanvaihdosten ruuhkaa myös lisätyövoimalla.
Suosittelemme Hippoksen sähköisten palveluiden käyttöä: Hippoksen Oma Talli -palvelussa hoidat kätevästi muun muassa hevosen omistajanvaihdoksen, hallintaoikeuden siirron tai tulostat omistajatodistuksen. Oma Tallin uudistusten myötä myös varsomisilmoitus tehdään sen kautta. Oma Tallissa tunnistautuminen onnistuu kaikkien pankkien verkkopankkitunnuksilla ja laskujen maksaminen on helppoa ostoskori-toiminnon kautta.
Vastaanotto Hippos-talolla on suljettu koronavirustilanteen vuoksi. Hevosten rekisteröintiin ja tietokantaan merkitsemiseen liittyvät dokumentit toimitetaan postitse Suomen Hippokseen. Huomioithan uuden osoitteemme
Kalkkipellontie 6
02650 ESPOO
Hippoksen puhelinvaihteen (020 760 500) aukioloaika on muuttunut 14.4. alkaen. Jatkossa puhelinvaihde palvelee asiakkaita maanantaista torstaihin kello 8–11.30 ja 12–14.30 sekä perjantaisin 8–12.
Asiakaspalvelijamme ovat puhelimitse tavoitettavissa. Ruuhkatilanteen vuoksi toivomme yhteydenotoissa malttia. Kaikkine asiaankuluvine liitteineen toimitetut rekisteröintiasiakirjat jouduttavat prosessia: tapaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä, varsojen rekisteröinti käsitellään niiden syntymäajan mukaisessa järjestyksessä. Passien kaksoiskappaleiden toimitusaika on vähintään kaksi (2) viikkoa, eli niiden toimittaminen pikana ei onnistu. Toivomme asiakkailtamme ymmärrystä ja joustavuutta tilanteen suhteen.